07 октомври 2009

Защо пък да бъда невероятен?!

Невероятен ли?! Е, как да бъда невероятен?! Откакто Бог създаде
Жената, математиците измислиха Теорията на вероятностите, а накрая се появи и Google.com - грънци да си невероятен! Колкото и да се напъвам да съм невероятен, жена ми винаги казва:"Ясен си ми!" Което, в контекста на темата, означава: "Вероятен си ми!" За математиците пък сигурно ще съм още по-лесно вероятен. Ще ме вкарат в някое уравнение с едно неизвестно, ще въртят, ще сучат, докато накрая им стана напълно известно неизвестно! Ще ми изчислят всички вероятни невероятности, на които съм способен. Даже ще измислят теорема на мое име, с която всеки да може да ми изчислява вероятните невероятности, без да се бави и да си блъска главата излишно. Ще бъде математически бързо и лесно - хикс плюс игрек е
равно на Донкин! А, ако пък на някой не му се занимава с
математика - тогава има Google.com! В http://google.com има всичко - от вероятно до най-невероятно. Достатъчно е да наберете
ключова дума, например "Донкин" и може да научите всичко за мен, дори неща, които аз самият не знам за себе си...

Та затова пак питам. Е, как да бъда невероятен в този толкова вероятен свят?! В този свят, който има готов отговор на всеки въпрос, готово обяснение на необяснимото и изчислена вероятност на невероятното... Как?!

Ще се направя на невероятен и точно накрая на статията ще сменя въпроса. Вместо "как?", ще задам въпроса "защо?". Защо пък да бъда невероятен? Жена ми си ме харесва и такъв - банално, тривиално вероятен! Даже точно по тази причина ме обича и
ми вярва безрезервно. Защото да си вероятен - това означава да стоиш на мястото си. И всеки да знае, че съществува 100 процентова вероятност да те намери там и да разчита на теб и твоята непоклатима вероятност в случай на нужда!

Затова в заключение бих казал на онези, на които им липсва някой постоянно да им казва: "Ти си невероятен!" Или, които никога не са чували подобно нещо за себе си. На тях бих им казал: "Ти си вероятен! И на твоята вероятност се крепи крехката сигурност и доверие в този свят!"

Няма коментари: