19 октомври 2009

Цената на "Форд Ескорт"


Ама как ми докривя тези дни! Причинно и безпричинно, локално и глобално, галактически и вселенски. Една такава поетично- съзерцателно- меланхолична по яворовски тъга ме обхвана...И от мъка реших да си купя "Форд Ескорт"! Защото то от мъка какво друго да си купиш, освен "Форд Ескорт". Само той е толкова нещастен, колкото бях аз. Иначе нямаше да е произведен 1999 година и да струва някакви си 1500 лева по обявите в Интернет, заедно с 4 нови зимни гуми "Континентал" и напълно обслужен. Сиромашкият! "Гледаше" ме с фаровете си, пълни със същата поетично- съзерцателно- меланхолична по яворовски тъга като моята. И макар да беше кола, "гледаше" по човешки разбиращо ме без думи. От което взе, че ми олекна- причинно и безпричинно, локално и глобално, галактически и вселенски. Но така и не си купих "Форд Ескорт". И по- добре, че не го купих. Защото утре пак ще ми докривее и ще имам кола, която да искам да си купя, ей така, само за едната утеха и за единият разбиращ поглед без думи, които струват много повече от 1500 лева. И които всъщност нито се купуват, нито се продават, а просто ги има- там, където най- малко ги очакваш, дори в един нещастен "Форд Ескорт"...Напълно обслужен, с 4 нови зимни гуми!

1 коментар:

tiburon (Albena) каза...

Ау, а всеобщото мнение е, че "шопинг-терапията" била привилегия на жените. То мъжкото успокоянане на духа излизало по-скъпо..:)