27 юли 2011

Дневникът на един още нероден

3-та седмица от оплождането, 2-ри лунарен месец, 1-ви месец от бременността:
Остарявам бавно, неусетно дори- вчера бях яйцеклетка, днес съм зародиш! Имам си вече наченки и на централната нервна система- хващат ме нервите! И как не- живее ли се на тъмно цял месец!? А имам още 8 дълги месеца в тази дупка...Добре, че още нямам мозък- иначе щях да полудея от мисълта, че ще бъда затворен толкова дълго време!
3-та седмица от оплождането, 2-ри лунарен месец, 1-ви месец от бременността, една сутрин:
Събудих се от писъка на Мама. Горката, тя чак сега разбра, че в живота нищо не е случайно, особено закъснението на менструалния цикъл!
4-та седмица от оплождането, 2-ри лунарен месец, 1-ви месец от бременността:Все повече започвам да приличам на бобено зърно...Затова няма да се изненадам, ако Мама и Тате ме кръстят Боби. Което е по- добре от Точко, защото в началото приличах на препинателния знак- точка.
Края на 4-та седмица:
Раста буквално главоломно- на глава! Целият съм глава и опашка- като попова лъжичка. Егати урода! Идва ми да се самоубия- ще се удавя в околоплодните води...
След опита за удавяне:
Не успях да се удавя- та как с тази глава, която е голяма и празна като шамандура!?
5-та седмица от оплождането, 2-ри лунарен месец, края на 1-ви, началото на 2-ри месец от бременността :
Вече си имам очи и уши, но те още функционират некоординирано- затова "гледам и не вярвам на ушите си"!
6-та седмица от оплождането, 2-ри лунарен месец, 2-ри месец от бременността:Вече си имам език и веднага го използвах по предназначение- изплезих се на тате, който ме гледаше тъпо, допрял нос до монитора на видеозона...
7-ма седмица от оплождането, 3-ти лунарен месец, 2-ри месец от бременността:Днес за първи път помръднах- залутах се в тъмното и си ударих главата в корема на Мама: "Оу!" Щях да си счупя главата, а онези идиоти, родителите ми изпаднаха в екстаз, че съм помръднал. Май нещо те са мръднали!
9-та седмица от оплождането, 3-ти лунарен месец, край на 2-ри, начало на 3-ти месец от бременността:Лицето ми започна да се моделира и да заприличва на човешко, обаче Мама продължава да ме нарича "На мама мишлето!"...Е, как да се почувствам човек!?
11-та седмица от оплождането, 4-ти лунарен месец, 3-ти месец от бременността:Една трета от бременността мина. За една трета от бременността главата ми е една трета от тялото- както е тръгнало, накрая от майка ми ще излезе вместо бебе, футболна топка на два крака. Ще трябва да я изражда не лекар, а футболен вратар!

11-та седмица от оплождането, 4-ти лунарен месец, 4-ти месец от бременността:

Започвам да имам нокти- значи скоро ще мога да "издраскам" оттук!
19-та седмица от оплождането, 6-ти лунарен месец, 5-ти месец от бременността:Движа се с ръце и крака- главата ми изпъква на корема на Мама. Пак не уцелих изхода! А Мама вика щастлива на Тате: "Видя ли му главата, видя ли му главата!?" Защо все ми натякват за главата!? Комплексирам се!
24-та седмица от оплождането, 7-ми лунарен месец, 6-ти месец от бременността:
Прозявам се- ще дремна, преди да напъна Мама да ме роди в седмия месец!
29-та седмица от оплождането, 8-ми лунарен месец, 7-ми месец от бременността:
Опитах се да се родя преждевременно- къде ти!? Върнаха ме обратно- само където си ожулих главата на изхода. Напред- назад- като че не лекар, а верно футболен вратар ме ловеше и връщаше обратно. Накрая се изморих и заспах, но след два месеца мамицата им ще разплача!
32-ра седмица от оплождането, 9-ти лунарен месец, 8-ми месец от бременността:Ям калции и желязо- мамицата им ще разплача! Още един месец до УВО!
Девети месец:
Идаааааааааааааааааа!

п.п. Най- накрая се родих. Лекарите казаха на Мама: "Вие сте щастливка, толкова лесно се роди вашето бебе!" Лесно ли?! Тези хора знаят ли колко трудно се ражда и става човек?

Няма коментари: