12 декември 2009

Писмо до Дядо Коледа


Лесно им е на днешните деца. Кореспондират си с Дядо Коледа по електронната поща.

„Скъпи Дядо Коледа,
Това са част от подаръците, които бих искала да получа: кукла Барби, увеселителен парк на Барби,Рапунзел, един телескоп, един микроскоп,Барби-балерина, Барби-готвачка,Кукла Ненуко,игра Twister, машина за сладолед на Барби и/ или всичко останало, което искаш да ми подариш. Послепис: Пиша ти от адреса на моята леля, но ти можеш да ми отговориш и на адреса на баща ми: ****@***”

„Скъпи Дядо Коледа, изпращам ти моят списък с желания. Нинтендо, паяжината, която хвърля Човекът-Паяк и джипове с гараж /имам само червен/. И също и някакъв подарък за братовчед ми Ричи. Хуан”

„Здравей, Дядо Коледа.Пиша ти от Мексико.Аз съм на 6 години.Уча в първи клас и съм послушна. Желая щастие на всички деца по Земята...След това за мен желая един касетофон на Барби, и магазинерска каса, и един момичешки компютър. Както виждаш, вече започвам да поддържам връзка чрез Интернет. И би ми се искало и ти, който пътуваш като Интернет по целия свят,да донесеш мир на хората......Поздрави: Сандра”

„Мило старче, понеже аз и моята сестричка Паула все още не знаем да пишем, ти изпращаме една рисунка с нещата, които бихме желали да ни донесеш. Аз, Вероника, съм много послушна и обещавам да бъда......Всичко това го написа тати. Аз ти изпращам рисунката.Прегръщам те...благодаря ти и те чакаме на Коледа.”

„В дейстителност не вярвам в Дядо Коледа, мисля, че той е само една приказка, защото винаги казвам на мама, че искам Дядо Коледа да ми донесе велосипед и не се случва и докато моите приятелки карат своите, аз плача, защото тати няма пари да ми купи колело – четири сестри сме, а виждам,че децата получават много коледни подаръци.Аз съм момиче на 9 години.Моля се на Господ да закриля баща ми и моето семейство.”

„Скъпи Дядо Коледа, Казвам се Клара и съм на 24 години. Обичам много Коледата.Продължавам да вярвам в теб и съм сигурна, че си на някое място от света. Коледния дух ме обзема и съм много щастлива.Само искам да ти кажа, че има хора, които все още вярват в теб... Моето желание е на тази Коледа да сме заедно цялото семейство и да има мир по цялата Земя. Клара”

„Здравей, Дядо Коледа! Имам един проблем и искам да ми помогнеш.Аз съм момиче на 10 години, която не вярва, че те има, но моята най-добра приятелка казва, че съществуваш и че те е виждала.Не й вярвам. Аз съм шведка с испански паспорт. Шведите правим следното: приготвяме къщичка от бисквити и ястие от ориз, който се приготвя само на Коледа. Събираме се цялото семейство и когато дойде Дядо Коледа, ни раздава подаръците.Майка ми му дава ориза и нещо за пиене, каквото Дядо Коледа си пожелае.Но вместо да празнуваме на 25 декември, празнуваме на 24 вечерта. Затова исках да те попитам дали на 24 декември можеш да наминеш, около 22:00 часа. Ако не можеш, моля те, от сърце ти се моля, изпрати ми снимки на джуджетата, на елените, на съпругата ти, на къщата ти, на купищата писма с детски желания и разбира се – твоя снимка. А, също и на фабриката за играчки. Живея на ул.****,Естепона,Испания. Вярвам че съществуваш, но ...не знам, донякъде...Целувки за всички там. Прегръщаме те – аз и моето кученце, най-хубавото на света. И моля те, отговори ми, по пощата или по Интернет:****@***. Ако ще ми отговориш по Интернет, моля те пиши веднага, щом прочетеш написаното.”

„Здравей, Дядо Коледа, аз съм Сара и искам да знам дали наистина ме виждаш. Няма да те моля за подарък, донеси ми каквото ти искаш. Поздрави от мен Лос Рейес Магос /Кралете-магьосници/. Също ми се иска да знам дали наистина правиш чудеса и да донесеш подарък на сестричката ми, която се казва Адриана. Целувам те.”

„От:джесика****@****
За:Дядо Коледа
Скъпи Дядо Коледа, относно ботушите – не забравяй да не са с остър връх, а нагоре – от мека кожа и прилепнали по крака.Чао.Весела Коледа.”


Какъв коледен подарък искат да получат българските деца, можете да прочетете тук.

Аз лично никога не съм писала писмо до Дядо Коледа,но винаги получавах подаръци./Сигурно съм била доста послушна./ Апропо, някой да знае и-мейла му. Реших, че е крайно време и аз да драсна няколко реда на белобрадия старец: Моето писмо до Дядо Коледа

А вие,приятели, написахте ли писмо на Дядо Коледа?

1 коментар:

Lullaby каза...

Написах, но мислено :)